Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt

Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt

Hur säkrar du dina digitala satsningar när möjligheterna inom digital marknadsföring exploderar? Använder du rätt verktyg? De rätta strategierna? Rufus Lidman ger dig svaren. Läs mer Den här guiden till digital marknadsföring gör dig till företagets digitala hjälte. Här hittar du konkret vägledning, många råd och praktiska exempel. Boken fokuserar på tre aspekter: De digitala verktygen. Den digitala marknadsföringens olika delar. En genomgång av sociala medier, display, sök, sajt och digital CRM. Den digitala strategiprocessen. En konkret och beprövad metod för att utveckla en digital strategi: 7-stegsprocessen. Största möjliga sannolikhet att nå målet på kortast möjliga tid, med minsta möjliga resurser. Den digitala mätningen. Mätning av effekten och metoder för att optimera din digitala strategi. Boken riktar sig till alla som vill nå ut till sina kunder på bästa sätt – snabbt, enkelt samt mål- och kostnadseffektivt. Du är annonsör, marknadsförare, företagare, vd eller varför inte politiker. Om författarna Rufus Lidman är en av Europas ledande digitalstrateger. Han har varit verksam som strategikonsult inom digital marknadsföring och försäljning för några av världens mest kända varumärken, som Samsung, Mercedes, IKEA, Electrolux, Telia och SEB. I dag är han digital rådgivare på Sveriges Annonsörer.

Läs mer om Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt

Så blir du bäst på digital marknadsföring : din guide till digital strategi med mätbar effekt

Ekonomi & Management

    Hitta Ekonomi & Management även hos:





Rulla till toppen