Mannen på balkongen (lättläst)

Mannen på balkongen (lättläst)

Det är sommar i Stockholm år 1967. Människor solar i parkerna. Men det är farligt att vara i parkerna. Tre flickor har blivit mördade. Pensionärer har blivit rånade. Polisen Martin Beck gör allt för att hitta mördaren och rånaren. Är det samma person? Och vem är mannen på balkongen?

Läs mer om Mannen på balkongen (lättläst)

Mannen på balkongen (lättläst)

Skönlitteratur

    Hitta Skönlitteratur även hos:





Rulla till toppen