Vi är i början av en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag och konsumtion håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte bara prylar, kickar och statussymboler utan söker efter meningsfulla upplevelser och goda berättelser som vi kan föra vidare. I den här förändringen ligger en guldgruva för dem som lyckas se på sig själva som en meningsfull upplevelse för kunden, genom kommunikation, erbjudande och beteende.Lär dig konsten att skapa meningsfulla upplevelser!Jakten på känslan är full av trendspaningar, intervjuer, goda råd och konkreta metoder som framsynta företag använder sig av. Boken finns till för att du ska kunna öka värdet på ditt företag och vara med att förbättra upplevelsen av den värld vi lever i. Kort och gott; en inspirerande handbok i upplevelsedesign.Det här är den andra reviderade upplagan med en nya exempel och matnyttiga tips som tillkommit sedan första upplagan skrevs.
Läs mer om Jakten på känslan – Konsten att skapa meningsfulla upplevelser