Denna bok är uppdelad i två delar: Den första delen handlar om hur du utvecklar dina säljande egenskaper. För sådana har du, tro mig. Den andra delen hjälper dig att anpassa ditt säljarbete. Här får du författarens bästa tips hur du kontaktar kunder på telefon, hur du analyserar kundens behov och ror hem affärer. Boken är skriven för dig som är egenföretagare, säljare, marknadsansvarig eller vd, oavsett om du är nybörjare eller erfaren. Om författaren Författaren Magnus Johansson är själv ett exempel på att alla kan lära sig att sälja. Han började sin banasom TV-reparatör och har därefter skaffat sig en mångårig och bred erfarenhet av försäljning. Sedan 2007 har han tränat och utbildat tusentals säljare. Det här är hans andra bok. Recensioner ’En bok med enkla och praktiska säljverktyg att använda redan inför nästa kundmöte.’ – Christian Strömlid, marknadschef Telenor Sverige AB ’En fantastiskt bra säljbok!’ – Holger Jonasson, marknadsdirektör Nässjö Näringsliv AB ’En riktigt bra säljbok med en härlig mix av fakta och konkreta exempel.’ – Mikael Paulsson, försäljningschef Norrköpings Tidningars Media AB — Det här är en bok för dig som är intresserad av affärer, försäljning, egenföretagande, entreprenörskap, affärsutveckling, drivkrafter och lönsamhet. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.
Läs mer om Försäljning : enklare än du tror
Hitta Ekonomi & Management även hos: