Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden Elin Kling och ryskan Miroslava Duma. Författaren bjuder också på en djupdykning i konsumtionskultur sociala karriärer och digitala äventyr bland modeeliten. Här berättar också en världskänd entreprenör med nära koppling till modebranschen om sin passion – att förvalta och förnya hästkrafter varumärken och affärer. ’Boken är en tidsmarkör inom modebranschen. Spännande och relevant!’ Camilla Modin Djanaieff grundare av Modin Communication ’Formatet fungerar riktigt bra. Otroligt spännande och bra skrivet!’ Tommy Larsson Segerlind ekon. dr. och ansvarig för programmet Entreprenörskap innovation och marknad vid Södertörns Högskola.
Läs mer om Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Hitta Ekonomi & Management även hos: