En egen pojkvän / Lättläst

En egen pojkvän / Lättläst

Mirja längtar efter en egen pojkvän. Men hon bor i en liten stad och är ganska blyg. Mirja bestämmer sig för att dejta på nätet. Men det är inte så lätt. Några killar skriver konstiga grejer andra svarar inte alls. En kille vill skaffa barn. Ska Mirja våga träffa en okänd kille i en annan stad?

Läs mer om En egen pojkvän / Lättläst

En egen pojkvän / Lättläst

Skönlitteratur

    Hitta Skönlitteratur även hos:





Rulla till toppen