Den du inte ser (lättläst)

Den du inte ser (lättläst)

Mari Ljungstedt har skrivit flera populära deckare om kommissarie Knutas. Det här är den första, återberättad till lättläst av Åsa Sandzén. När dimman lättar hittas en kvinna mördad på stranden. Hon har blivit ihjälhuggen med en yxa och mördaren har tryckt in trosorna i hennes mun. Kommissarie Knutas griper hennes pojkvän för mordet. Han är svartsjuk och har tidigare slagit sin flickvän. Men snart hittas ännu en död kvinna, mördad på samma sätt. Det står klart att den riktige mördaren går fri. Vem blir nästa offer? Är det en slump vem mördaren väljer eller finns det en plan?

Läs mer om Den du inte ser (lättläst)

Den du inte ser (lättläst)

Skönlitteratur

    Hitta Skönlitteratur även hos:





Rulla till toppen