Att skapa upplevelser : från OK till WOW

Att skapa upplevelser : från OK till WOW

Under de senaste decennierna har våra konsumtionsmönster förändrats, och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Vi söker med andra ord upplevelser. Syftet med den här boken är att beskriva hur upplevelser kan skapas. Från producentens perspektiv handlar upplevelser mycket om att få kunden engagerad, och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Men konsumenten samskapar också upplevelsen med producenten, något som diskuteras löpande i boken. Tack vare bokens alla konkreta exempel kan läsaren känna igen sig och applicera idéerna som presenteras på sin egen situation. Boken är skriven för företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men passar även den som studerar marknads­föring vid högskola och universitet. Detta är en kraftigt reviderad upplaga av en tidigare utgiven bok med samma titel.

Läs mer om Att skapa upplevelser : från OK till WOW

Att skapa upplevelser : från OK till WOW

Ekonomi & Management

    Hitta Ekonomi & Management även hos:





Rulla till toppen