Allt du behöver veta om marknadskommunikation

Allt du behöver veta om marknadskommunikation

Vi har alla varit där, på ett eller annat sätt. Klockan är kvart i tre, du står vid bardisken. Insikten slår dig som en flugsmälla i ansiktet: ’Varför är det ingen som vill ha mig? Varför står jag här ensam? Varför är jag ogift när alla andra verkar ha någon? Varför ser de inte vilket kap jag är?’ Du kan vara lugn. Det finns hjälp att få. Du har fortfarande en kvart på dig, och på den tiden ska vi gemensamt lösa dina problem med hjälp av världens samlade kunskap i marknadskommunikation. Den här boken är en komplett handledning i hur du konkret arbetar med marknadskommunikation, från början och till slutet. Utgångspunkten är en situation många av oss känner igen: bardisken klockan kvart i tre. Hur ska du lyckas marknadsföra dig själv och attrahera andra – Vem ska du prata med? Vad ska du säga? Hur ska du säga det? När det kommer till kritan är det dessa tre frågor som all marknadskommunikation handlar om.

Läs mer om Allt du behöver veta om marknadskommunikation

Allt du behöver veta om marknadskommunikation

Samhälle & Politik

    Hitta Samhälle & Politik även hos:





Rulla till toppen