Hur drar man som företagare och säljare bäst nytta av den exploderande utvecklingen inom AI? Även om man är totalt ointresserad av teknik?Hur skulle ni kunna få fördelar gentemot era konkurrenter bara genom att öppna ögonen?Det pågår en kapplöpning bland världens ledande techföretag att bli både de som själva drar mest nytta av AI och som hjälper sina kunder att göra detsamma. När The Big Nine jättar som Amazon Facebook Apple och Google har bestämt sig för att vinna. Då går det fort.Visste du att en säljare i genomsnitt lägger nästan 65 % av sin arbetstid på administration? Och hur mycket ert företag skulle vinna på att minska den siffran?Den här boken är en av de första som skrivs om AI och Försäljning. Max Söderpalm har i sin 12:e bok fokuserat på att undersöka och förklara hur ni på ett enkelt sätt skulle kunna sälja mer och öka vinsten genom att öppna ögonen och börja tänka AI på jobbet.Boken ger dig svar på hur win-win har förändrats i den nya tiden vad alla säljare behöver hjälp med och hur det skulle vara möjligt att hjälpa dom med detta. Allt i en lättläst blandning av film och verklighet om vad som redan finns och vad som är på väg.Dessutom får du konkreta råd handfasta tips och en handlingsplan till hur du kan gå tillväga för att lyckas med AI i ert företag.Vi står vid ett vägskäl. The Big Nine kommer att vinna. Frågan är om du vill vara med och ta del av det dom upptäcker?Boken är skriven till alla företagare chefer affärsmän och affärskvinnor som vill framåt och göra fler goda affärer. Det spelar ingen roll om du är en icke-IT människa som står kvar och väntar vid er fax. Alla har nytta av AI och Försäljning.SAGT OM AI OCH FO¨RSA¨LJNING’Max fo¨rklarar pa° ett enkelt sa¨tt hur AI kommer revolu- tionera sa¨ljarbetet. Det a¨r avgo¨rande fo¨r framga°ngsrika sa¨ljare att ha¨nga med och fo¨rsta° det.’Kerstin O¨hman VD BSC Business Club”Jag har ju la¨st boken och ma°ste sa¨ga till alla som sa¨ljer na°got: La¨s den! Eller sa° kommer du vara tva°a pa° bollen – fo¨r alltid.”Pelle Johansson VD Hagabadet”Du som a¨r gammal i gemet inom sa¨lj kanske trodde att du kunde allt? Ha°ll i dig – nu a¨r den nya tiden ha¨r. Ha¨ng med eller bli omsprungen. Max ger dig facit!”Fanny Dolff VD Hildegun
Relaterade produkter
Journalistik och content marketing
Vad är egentligen skillnaden på journalistik och annat redaktionellt innehåll…
VAD ÄR ETT BRA KONTOR?
I ”Vad är ett bra kontor? Olika perspektiv på Sveriges…
Med uppdrag att växa – Om ansvarsfullt företagande
I den här boken delar Anders Dahlvig med sig av…
Att ge ut en bok : så gjorde jag!
Drömmer du om att skriva och ge ut en bok…
Historien om den svenska vindkraften : hur det började läget idag framtid
Den svenska vindkraftens utveckling från 1975 och framåt. Nuläge potential…
21 tips för ett rikare liv
Det är när människor mår bra som företag går bra.…
OFFERT : Boosta din Försäljning
Kan en medelmåttig säljare bli en stjärnsäljare och hur kan…
Internationalisering i en global värld – – från innovation till marknadsledare
Hur kan man få företag att växa? Den här boken…
Helikopterfaktorn : en överlevnadsguide för chefer i digitalåldern
Det nya arbetslivet — mitt i en digital revolution —…
Utveckling genom relationer : inre kompass i en föränderlig värld – metodbok för individer team och organisationer
Organisationer behöver se över sitt sätt att få effekt i…
Handbok i kundinvolvering : kundorienterat utvecklingsarbete steg för steg
Boksläpp: Handbok i kundinvolvering Carina Rislund och Glenn Jonasson har…
10 tips för mångfald : Praktisk handbok i att skapa lönsamhet genom mångfald & inkludering
Mångfaldsarbete är lönsamt. Framgångarna beror på att företag som värdesätter…
Mastering the Art of Success
Den legendariska bäst-säljande författaren Jack Canfield har tillsammans med en…
Att sälja det egna företaget – en guide baserad på egna erfarenheter
Som ägare till mindre företag har man ofta svårt att…
Ändamålsparagrafen – Ledarskap i folkrörelser
Här lyfts folkrörelsernas särprägel och det unika ledarskap som går…