Detta är en bok som behandlar ämnena kommunikation kundvård och bemötande! Boken passar alla. Vem vill inte förstå omgivningen bättre? Vem vill inte bli en mästare på att tackla olika människor i vitt skilda situationer?Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund kollega eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla rätt attityd hantering av svåra personer fakta resistens kraften i ett leende mm.”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”Olof Röhlander Lic. Mental tränare författare årets talare”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”John Steinberg Författare Filosofie doktor och föreläsarePG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare” ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
Läs mer om Ge omgivningen en positiv chock