Marknadsföring – modeller och principer upplaga 4

Marknadsföring – modeller och principer upplaga 4

Marknadsföring – modeller och principerär en bok i grundläggande marknadsföring av svenska författare och med exempel från Sverige. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Den 4:e upplagan är uppdaterad med det senaste tänkandet, trenderna och forskningen inom marknadsföring och med unika kreativa och pedagogiska exempel. Flera av bokens kapitel har utvecklats.Marknadsföring – modeller och principer är avsedd för introducerande kurser i marknadsföring på universitet och högskolor samt som fördjupning inom gymnasiet. Boken kan även användas på YH-utbildningar.Till läromedlet hör också PowerPoint-bilder av de viktigaste modellerna och teorierna i boken. Du som lärare kan ladda ned dem här, från vår hemsida.

Läs mer om Marknadsföring – modeller och principer upplaga 4

Marknadsföring – modeller och principer upplaga 4

Ekonomi & Management

    Hitta Ekonomi & Management även hos:





Rulla till toppen